Ученици 3/3 обележили су Међународни дан књиге за децу, 2. април на дан рођења Ханса Кристијана Андерсена, који у његову част промовише у свету.
Троје ученика 5. разреда учествовало је на Општинском такмичењу из историје које је одржано 20.3.2022. у ОШ "Вук Караџић" у Лозници. Ученик Лазар Петровић освојио је ТРЕЋЕ МЕСТО и пласирао се на даљи ниво такмичења! Честитамо на постигнутом успеху ученику и предметном наставнику Рајку Рондовићу!
Дана, 9.4.2022. године у ОШ "Вук Караџић" у Липници одржано је општинско такмичење "Шта знаш о саобраћају". Из наше школе такмичило се осам ученика распоређених у Б и Ц категорију. У укупном пласману, ученице и ученици су остварили леп резултат, али је овога пута диплома изостала. Ученици су задовољни учешћем и радо ће се такмичити и наредне године.
У матичној школи у Текеришу и издвојеним одељењима у Доњој и Горњој Бадањи, Трбосиљу и Сипуљи обележен је међународни Дан жена.
Дана, 11.3.2022. године у Вуковом дому културе у Лозници организована је јубиларна 35. манифестација "Дани едукативности младих иноватора и предузетника". Ученици 8. разреда наше школе чинили су школску екипу у саставу: Сандра Николић, Катарина Марковић, Саво Нинковић и Марко Поповић коју је предводио ментор, наставник Иван Старчевић. У конкуренцији 18 такмичарских екипа наша школа освојила је треће место. Честитамо им на постигнутом успеху!!!
За награђене ученике и наставника-ментора у понедељак, 14.3.2022. уприличен је пријем у Народној скупштини Републике Србије.
Поштовани родитељи,
Уколико желите да закажете термин електронским путем, апликација еЗаказивање термина за упис и тестирање детета у основној школи биће доступна од 21. марта до 31. маја 2022. године. Детаљније информације о коришћењу аплакације можете погледати ОВДЕ.
ОБОГАЋЕНИ ЈЕДНОСМЕНСКИ РАД
ТЕКЕРИШ
РАСПОРЕД АКТИВНОСТИ II ПОЛУГОДИШТЕ ШК. 2021/22. година
Време реализације | Назив активности | Име и презиме наставника | Начин реализације | Групе ученика | |
Непосредно | Онлајн | ||||
ПОНЕДЕЉАК | „Игром до здравља“ | Александар Ристановић | 13:20 – 15:20 часова | / | Ученици млађих и старијих разреда |
„Дечија маштаоница“ | Милена Јаковљевић-Антић | 13:20 – 15:20 часова | / | Ученици млађих и старијих разреда | |
„Српски језик од А до Ш“ | Сања Радонић | 13:20 – 14:20 часова | / | Ученици старијих разреда | |
СРЕДА | „Фолклор“ | Мирјана Панић | 13:20 – 15:20 часова | / | Ученици млађих и старијих разреда |
„Игром до здравља“ | Александар Ристановић | 13:20 – 15:20 часова | / | Ученици млађих и старијих разреда | |
„Maтематика није баук“ | Милена Јаковљевић-Антић | 13:20 – 15:20 часова | / | Ученици млађих и старијих разреда |
ИО ДОЊА БАДАЊА
РАСПОРЕД АКТИВНОСТИ II ПОЛУГОДИШТЕ ШК. 2021/22. година
Време реализације | Назив активности | Име и презиме наставника | Начин реализације | Групе ученика | |
Непосредно | Онлајн | ||||
УТОРАК | „Фолклор“ | Мирјана Панић | 12:30 – 14:30 часова | / | Ученици млађих и старијих разреда |
„Мали фудбал и стони тенис“ | Горан Арсић | 12:30 – 14:30 часова | / | Ученици старијих разреда | |
„Уради домаћи на занимљив начин“ | Жељана Лазаревић | 12:30 – 14:30 часова | / | Ученици млађих разреда | |
ЧЕТВРТАК
|
„Кад се вредне руке сложе, све се може“ | Жељана Лазаревић | 12:30 – 14:30 часова | / | Ученици млађих и старијих разреда |
„Раздрагано Степино позориштанце“ | Љубиша Радовановић | 12:30 – 13:30 часова | / | Ученици млађих и старијих разреда |
Ученици наше школе су и ове године учествовали у акцији „Читајмо гласно“ коју је поводом Националног дана књиге, 28. фебруара покренуло Друштво школских библиотекара Србије. Циљ акције је подстицање читања и неговање матерњег језика. Ученицима су се прво обратили школски библиотекар, наставник Александар Ристановић и наставница српског језика Сања Радонић и истакли значај књиге и читања. Потом, симболично у 5 до 12, означавајући крајњи моменат да се окренемо неговању књиге и културе, ученици млађих и старијих разреда читали су стихове и одломке из омиљених књижевних дела. Директорки и педагогу школе, наставницима и школским друговима дочарали су разноврсност тема, идеја, порука и богат приказ спољашњег и унутрашњег света који се у књигама може наћи. Надамо се да ћемо и следеће године у исто време читати заједно и гласно, поново промовишући културу читања и читалачку писменост.